کاشت مو طبیعی + بهترین شیوه کاشت مو + مشاوره رایگان

با سلام، تعیین قیمت کاشت مو بر روی شقیقه و یا سایر نقاط بستگی به عوامل مختلفی دارد که می بایست در جلسات مشاوره با توجه به تشخیص پزشک متخصص تعیین شود. با سلام، بر اساس مشاوره های انجام شده و مشورت با پزشک متخصص فرایند کاشت مو با استفاده از برنامه های کامپیوتری شبیه سازی شده و می توان نتیجه نهایی را پیش از انجام کاشت مو مشاهده کرد.

اگر بریدگی‌ها در فاصله مناسب انجام نشود، بافت پوست از بین رفته و ممکن است مشکل جلوی سر شما در پشت سرتان نیز ایجاد شود. به طور کلی، بخشی از سر که پیوندهای مو از آن فراهم می‌شود و می‌تواند منبع مناسبی برای کاشت مو باشد‌، بانک مو نامیده می‌شود. بانک مو بخشی از پوست بدن محسوب می‌شود که دارای چگالی بالایی از مو است و پیوند موجود در آن برای کاشت مو بسیار مناسب است. این بخش در برابر عوامل محیطی و هورمون‌هایی که منجر به ریزش مو می‌شوند، بسیار مقاوم است.

در روش های مختلف کاشت موی سر، تارهای مو از بخش های دیگری از سر که بانک موی خوبی دارند و دچار ریزش نشده، جدا شده و در ناحیه ای که دچار ریزش مو و یا طاسی است، کاشته می شوند. برداشت و کاشت گرافت‌ها با استفاده از ابزار بسیار کوچکی انجام می‌شود که سوراخ‌هایی به قطر کمتر از ۱ میلی‌متر روی پوست سر ایجاد می‌کند. به همین دلیل در FUE زخم‌ها بسیار کوچک‌اند، خونریزی در حد یک قطره است و نیازی به بخیه نیست.

روش‌های جایگزین برای کاشت مو کدامند؟

تا مطمئن باشند که موها تا زمان پیوند در شرایط مطلوب باقی می ‏مانند. تعداد زیادی از کلینیک های کاشت مو وجود دارند و بسیاری از آنها خدمات با کیفیت ارائه و از پزشک با تجربه استفاده نمی کنند. در نهایت به دلیل عدم مهارت گرافت های مورد نیاز را از ناحیه غیر دائمی خارج می کنند تا در ناحیه گیرنده قرار بگیرندکه در نهایت منجر به نتایج بد و ریزش مو می شود.

کاشت مو به روش FUT (اف یو تی) هیچ اثری از عمل جراحی روی پوست باقی نمی گذارد و پس از مدتی موهای کاشته شده به صورت طبیعی شروع به رشد خواهد کرد. در اینصورت زمان عمل جراحی، دوره نقاهت و درمان برای مراجعه کننده، حداقل زمان ممکن بوده و در نهایت می‌تواند نتیجه رضایت بخش و مناسبی از این روش داشته باشد. تجربه کلینیک‌های زیبایی و نظرات مراجعه کنندگان نشان داده است، بهترین روش کاشت مو در ایران SUT است. مراحل کاشت مو در روش FIT، موهای پشت سر بیمار توسط تیم جراحی کاملا تراشیده شده و سپس فولیکولهای مو به صورت دانه دانه برداشته می شود.

عوارض کاشت مو یکی از دغدغه‌های بزرگ افرادی است که با مشکل طاسی سر مواجه هستند. در صورت انتخاب متخصص پوست و مو باتجربه می‌توان از بروز عوارض ناشی از این روش ترمیم موهای از دست‌ رفته پیشگیری کرد. یکی از رایج‌ترین دلایل ریزش مو در زنان و مردان، عدم تعادل در هورمون‌های بدن است. در بدن مردان هورمون تستوسترون به مقدار بیشتری نسبت به استروژن تولید می‌شود، در صورتی که در بدن زنان برعکس است.

یک جراح متخصص کاشت مو می تواند با تخمین تراکم موهای فرد پس از کاشت ، در قسمت های کم پشت تر پوست سر اقدام به کاشت و پیوند مو نماید. اغلب در مواقعی که بیمار بانک موی کافی برای پوشش قسمت های طاسی سر مانند جلوی سر ندارد، باید به صورتی از بانک موی موجود استفاده کرد که بالاترین تراکم مو پس از کاشت در قسمت های کم پشت سر تأمین شود.

علاوه بر این، تعداد جلسات کاشت مو می‌تواند از یک تا چند جلسه بسته به روش انتخابی و میزان تراکم موها متغیر باشد.

با شیوع ویروس کرونا نیز حساسیت نسبت به رعایت بهداشت افزایش یافته است و وقت ویزیت‌ها، عمل‌ها و … طوری تنظیم می‌شود که کلینیک خلوت باشد و تمامی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت می‌شود. اگر میخواهید بدانید فولیکول مو دقیقا چیست توصیه میکنیم مقاله کلینیک رز درباره فولیکول بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را بخوانید و در تکمیل آن مطلب سایت healthline را مطالعه کنید. خیر احتمال ناموفق بودن کاشت کم و تقریبا می‌توان گفت نزدیک به صفر است. › به طور مادام‌العمر و به صورت طبیعی رشد خواهند کرد.› قابل شستشو، اصلاح، آرایش و رنگ کردن است.› نیاز به مراقبت دارویی و غیر دارویی خاصی ندارند.

✔ روشی که برای انجام کاشت طبیعی انتخاب می کنید یکی از موارد مهمی است که در قیمت کاشت مو طبیعی موثر است. ✔ قبل از انجام کاشت مو طبیعی موهای خود را دو بار در روز بشویید.

پروفسور نیلفروش زاده، فوق تخصص جراحی پوست و مو، از جمله دانشمندان برتر دنیا در زمینه پیوند مو است. ایشان اخیرا به دلیل ابداعات علمی و مقالات نوین خود، جزو 2% دانشمندان برتر دنیا شناخته شده اند.

بنابراین از دو هفته قبل از انجام کاشت مو، از مصرف آن‌­ها خودداری کنید. بعد از عمل کاشت مو هم برای ریشه­‌دهی کامل و رسیدن به نتیجه عالی باید به خوبی از موهای تازه کاشته شده مراقبت کنید. با وجود تخصص ۱۵ساله در زمینه کاشت، این عمل با کیفیت بسیار بالا برای تمامی مراجعان انجام می­‌شود.

بنابراین بهتر است تا سن 25 سالگی صبر نموده تا شرایط لازم برای پیوند مو فراهم گردد.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید پس از عمل به آن توجه کرد خطرات و عوارض جانبی عمل زیبایی پیوند مو می باشد.

ضمن اینکه بعد از گذشت 2 تا 4 ماه ممکن است موهای کاشته شده بریزد اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا بزودی موهایی با ضخامت و مقاومت بیشتر در آن محل می روید . این موارد معمولا شامل ریزش مو با الگوی ریزش موی مردانه در زنان، زنانی با خط رشد مو بالاتر از حد معمول به‌صورت ارثی، زنانی با ریزش موی ناشی از زخم و ریزش موی پس از عمل جراحی کشیدن پوست صورت می‌شود. جالب است بدانید که تاریخچه‌ی کاشت مو حداقل به سال ۱۹۳۹ در ژاپن باز می‌گردد. در روزهای اولیه‌ی این کار، نتایج معمولاً غیرطبیعی به نظر می‌رسید و سر فرد ظاهری شبیه به سر عروسک پیدا می‌کرد.

به طور کلی در صورت دارا بودن بانک موی مناسب می توان با استفاده از متد های جدید مجددا اقدام به کاشت مو نمود. بنابراین نیاز به بررسی وضعیت موهای شما توسط پزشک متخصص جهت انجام مجدد پیوند مو می باشد. روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه کاشت مو در این کلینیک در مقایسه با خدمات ارائه شده و پشتیبانی قوی این تیم به‌صرفه است.

کمبود این هورمون می‌تواند روی فولیکول‌های بدن تاثیر منفی بگذارد و موجب نازک شدن موها شوند. این عارضه اگر دیر درمان شود می‌تواند عوارض دائمی برای فرد به همراه داشته باشد. زنانی که الگوی ریزش موی آن‌ها مردانه نیست، ناحیه اهدای بزرگتری دارند؛ چرا که موهای بالای سر و تاج سرشان در معرض خطر ریزش نیستند. زنان به ندرت موهای خود را کوتاه می‌کنند؛ بنابراین می‌توان از روش برداشت موی نواری هم برای آن‌ها استفاده کرد و به این ترتیب تعداد گرافت مو را به حداکثر رساند و در عین حال هزینه‌های کاشت مو را نیز پایین آورد.

کاشت مو

با سلام مقالات مختلفی درباره تمام مراحل کاشت مو در سایت منتشر شده و همگی کامل هستند.

تفاوت در کاشت مو افراد مختلف

ناحیه‌ای که فولیکول سالم دارد و می‌توان آن را برداشت و در محل طاسی پیوند زد، بانک مو گفته می‌شود.

کاشت مو

در هفته اول، پوسته پوسته‌هایی در منطقه‌ی کاشت ایجاد می‌شود که ممکن است باعث خارش شود.

شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص بهترین روش کاشت مو و جلوگیری از بروز عوارض آن از پزشک متخصص پوست و مو درمانکده مشاوره آنلاین بگیرید. کاشت مو یک جراحی کاملا بی‌خطر و بدون عوارض نیست، اما می‌توان میزان عوارض آن را نسبت به سایر جراحی‌های زیبایی کمتر دانست. این روش ترمیمی موهای از دست‌ رفته در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و متخصصین زیادی در کلینیک درمانی خود از روش‌های مختلف کاشت مو استفاده می‌کنند. برای به حداقل رساندن عوارض ناشی از کاشت مو باید این جراحی را در کلینیک تخصصی و حرفه‌ای انجام دهید.

کاشت مو گزینه‌ی خوبی برای افرادی است که از درمان‌هایی مانند ماینوکسیدیل یا روگین موفقیت خاصی کسب نکرده‌اند و می‌توانند از پس هزینه‌های آن بربیایند، می‌تواند روش خوبی برای بازگشت زیبایی باشد.

افرادی که بانک موی آن‌ها به دلایل مختلف برای برداشت مناسب نیست، بانک موی ضعیفی دارند. در این شرایط از روش‌های خاص برای کاشت مو در این افراد استفاده می‌شود. در این روش، فولیکول‌های مو از سایر قسمت‌های بدن برداشته شده و در قسمت جلوی سر کاشته می‌شوند. در روش پیوند مو به صورت طبیعی، موهای پشت و کناره‌های سر مراجعه کننده، برداشته شده و در نواحی طاس یا کم مو شامل وسط سر، سبیل، ریش و ابرو کاشته می‌شوند.

در کل، برای محکم شدن کامل گرافت مو، معمولاً حدود ۶ تا ۱۲ ماه زمان لازم است. با این حال، برای هر فردی می‌تواند این زمان متفاوت باشد و بهتر است به دستورالعمل‌های پزشک متخصص و صبر و شکیبایی برای رسیدن به نتایج بهتر از کاشت مو توجه کنید. از اصلی ترین ویژگی های این روش حداکثر محدوده پوشش ممکن با تراکم بالا است.

کاشت مو

با سلام، پیش از انجام کاشت مو جلساتی با پزشک متخصص انجام می شود تا اطلاعات کاملی از وضعیت شما در اختیار پزشک قرار گیرد. علاوه بر این با انجام آزمایشات پیش از انجام پیوند مو می توان از حساسیت های دارویی فرد مطلع شد تا بر اساس آن بتوان مواردی همچون بی حس کننده ها را انتخاب کرد. پس از انجام فرایند کاشت مو با تشخیص پزشک می توان از داروهای مسکن استفاده نمود. به یاد داشته باشید که عمل زیبایی کاشت مو همانند سایر روش های زیبایی دیگر، برای نشان دادن نتایج نهایی خود به کمی زمان نیاز خواهد داشت.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که یکی از اصلی ترین روش های آن کاشت مو به روش ترکیبی است.

به علاوه برای اطمینان خاطر بیشتر، تمامی جراحی­ها با ضمانت‌­نامه بیمه ایران انجام می‌شود. بهتر است قبل از عمل فرد یک وعده غذای سبک میل کند ولی میان وعده و یک وعده غذایی توسط کلینیک به مراجعه کننده داده می‌شود.

این روش فقط به افراد خاصی توصیه می‌شود زیرا موهای کاشته شده فاقد ریشه خواهند بود و در نتیجه رشدی هم نخواهند داشت. از بهترین روش‌ های کاشت مو طبیعی می‌توان به روش میکروگرافت اشاره کرده. در این روش از مناطقی که فولیکول‌های آن رشد بیشتری داشته اند مو برداشت شده و در نواحی کم پشت مورد استفاده قرار می‌دهند.

هم اکنون با پیشرفت‌های روزافزونی که در این مسئله از علم پزشکی به وجود آمده، راه‌های مختلف و زیادی برای کاشتن مو وجود دارد.

شرایط روش پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی در کلینیک آفرینش بدین گونه است که ابتدا 50 درصد از هزینه را پرداخت می‌کنید؛ سپس طی 2 فقره چک معتبر از خودتان یا اقوام باید به طور کامل تسویه کنید.

کاشت مو

هرچه ریزش موهای سر فرد بیمار بیشتر باشد احتمال امکان انجام عمل طبیعی کمتر است و در صورت طاسی کامل ، بیمار باید از روش های ترمیم مو استفاده نماید.

با یک هزینه معقول می‌توانید موهایی زیبا و طبیعی داشته باشید. حتی امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط در کلینیک صدف وجود دارد. اما بهتر است ابتدا مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید کاشت مو بهترین و آخرین راه درمان برای شماست و اینکه کدام روش کاشت مو برای شما بهتر است.

برای انجام جراحی کاشت مو حتما به یک پزشک با تجربه و متبحر در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاشت موی خود دریافت کنید.

نحوه خوابیدن و استراحت بعد از کاشت مو به چه صورت باید باشد؟

حین عمل به بیمار سرم قندی وصل میشود تا از افت فشار جلوگیری شود. اکثـراً این عمل را زمانی انجام می ‏دهند که به اندازه کافی از موها ریخته اند. در کل بهتر است فرد زمانی این کـار را انجام دهد که نسبتاً جوان (45 – 25 سال) و از نظر اجتماعی فعال است و می‏ خواهد در کار و زندگی پیشرفت کند. با سلام، انجام کاشت مو بعد از روش های تقویت مو با ایجاد یک فاصله مشخص بین زمان انجام این دو روش مقدور می باشد.

کشیدن پوست سر برای مناطق طاس بالای سر و پشت سر ایده‌آل است. گاهی اوقات پزشکان از کشیدن پوست سر و کاشت مو برای رسیدن به پوشش‌دهی کامل سر استفاده می‌کنند.

بعلاوه برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدگی فولیکول ها، ممکن است برای یک یا دو روز مجبور باشید که از باند استفاده نمایید. برای بازگشتن به محل کار خود عجله نداشته باشید و کمی بیشتر به خود استراحت دهید. اما بیشتر افراد طی ۲ الی ۵ روز پس از عمل به محل کار خود بازگشته و فعالیت خود را شروع می کنند.

این جراحی کم تهاجمی بوده و مشکلات مختلف مربوط به ریزش مو سر یا حتی ریش را برطرف می‌کند. در این روش واحدهای فولیکولی به‌صورت جداگانه برداشته شده و در ناحیه موردنظر کاشته می‌شوند. جراح واحدهای فولیکولی را به‌صورت تصادفی و پراکنده انتخاب می‌کند.

  • در ادامه با ما همراه باشید تا بطور کامل به بررسی هریک از روش های کاشت مو در کلینیک زیبایی آنیل بپردازیم.
  • در زمان جراحی و قبل از عمل، ابتدا تکنسین‌ها موهای برداشته شده را آماده می‌سازند و پزشک متخصص سر را برای عمل پیوند نیز آماده می‌کند و در نهایت پس از کاشت مو با تراکم بالا پوست سر پانسمان می‌شود و بیمار مرخص می‌گردد.
  • برای بعد از عمل نیز داروهای بعد کاشت مو تجویز خواهد شد که برخی از آنها جهت کاهش درد کاشت مو هستند.
  • این عارضه دائمی نبوده و با مصرف داروهای تقویتی درمان خواهد شد.

در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.