آیین نامه جامع شناخت و حمایت از دانشجویان ممتاز دانشگاه منتشر شد

به گزارش بسنا و به نقل از سازمان دانشجویان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آیین نامه جامع شناخت و حمایت از دانشجویان ممتاز دانشگاهی را که توسط سازمان امور دانشجویان تهیه و تنظیم می شود، به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در متن این آیین نامه آمده است: دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در کنار مسئولیت آموزش، انتقال دانش و آماده سازی دانشجویان در حوزه های تخصصی، رسالت مهم آموزش مؤثر، اخلاقی، وفادار، مسئولانه و کارشناسانه را بر عهده دارند. در سطح انقلاب اسلامی

برنامه ریزی و اقدامات لازم برای شناسایی و جلب مشارکت فعال دانشجویان از جمله راهکارهایی است که می تواند جایگاه دانشگاه را شایسته اعلام گام دوم انقلاب اسلامی و سند نقشه جامع علمی کشور نشان دهد. . . بر اساس اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس تکالیف معین سند اصلاحی دولت مردمی در خصوص زندگی سالم دانشجویی و همچنین با در نظر گرفتن اولویت های پنج گانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. به منظور شناسایی استعدادها، معرفی نمونه های مناسب از دانش آموزان و ایجاد انگیزه در دانشجویان به منظور افزایش فعالیت داوطلبانه و جهادی و تلاش برای نوآوری و تلاش برای نوآوری و اثربخشی آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری، مهارتی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و هنری و حمایت از برجسته دانشجویان این آیین نامه تهیه شده است. و ارتباط برقرار کرد.

برای مشاهده متن این حکم اینجا را کلیک کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما