بهترین قالیشویی تهران قالیشویی معتبر قالی شویی ارزان قالـــیشـویی نــوین

حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیداً توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید. در این لحظه است که مهمترین نگرانی ما پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی معتبر و مجهزی است که قدر قالی‌ها ما که حکم گنجینه‌های زیبایی خانه ما را دارند بداند. کارخانه قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران، از سال ۱۳78 فعالیت خود را آغاز کرده است. تعداد زیادی از برندهای قالیشویی دارای مجوز، کارخانه یا کارگاه قالیشویی ندارند!

  • کلیه پرسنل قالیشویی نوین تحت نظارت شرکت فعالیت می‌کنند و همگی از لباس‌هایی با آرم شرکت و لوازم نقلیه مخصوص و دارای آرم استفاده می‌کنند.
  • قالیشویی نوین برای ترمیم و رفوگری فرش از تجهیزات مناسب و کارشناسان ماهر کمک می‌گیرد.
  • در حالی که این ادعا خودش یک دلالی برای کارخانه‌های قالیشویی است و هیچ ضمانتی وجود ندارد که یک فروشنده خوب و باسابقه، یک متخصص شست‌و‌شو و ترمیم فرش هم باشد.
  • قالیشویی نوین برای رنگ برداری فرش از هیدروسولفیت رقیق شده استفاده می‌کند.
  • سرمایه گذاران این کارگاه‌ها سرمایه کافی ندارند، بنابراین بیشتر از روش دستی برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند و آبگیرها و خشک کن‌های قوی و مقرون به صرفه برای سرعت بخشیدن به عمل شستشو به کار برده می‌شود.

بنابراین انتخاب نزدیک ترین شعبه قالیشویی نوین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات جابجایی و انتقال فرش و قالی به قالیشویی تهران را انجام دهید. شما می توانید برای شستشوی فرش، قالی، پرده و مبلمان خود از شعب مختلف قالیشویی نوین کمک بگیرید. تقاضای زیادبرای قالیشویی آنلاین مصادف با ایام خانه تکانیعید همیشه موجب افزایش قیمت قالیشویی میشود. در ادامه با هوم سرویز همراه باشید تا قالیشویی خوب و قالیشوییقیمت مناسب را معرفی کرده و عوامل موثر بر نرخ قالیشویی و لیست قیمتقالیشویی را برایتان شرح دهیم. پس برای دادن لقب بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم معیارهایی را در نظر گرفته است.

تهرانه دوزی با نخ‌های همرنگ و متناسب با نخ‌های تهرانه فرش انجام می‌شود. بخش‌های که ساییده شده و ریشه‌های پوسیده فرش تهرانه دوزی می‌شوند. جدا شدن تار و پود فرش یا بخشی از فرش، سوختگی شدید، پارگی کامل فرش. همچنین قدرت بینایی و شرایط جسمی و روحی هر بافنده در بافت فرش تاثیر دارد. در برخی از مناطق تولید فرش، به دلیل صرفه جویی در مصرف مواد و وقت، بعد از دو یا سه رج و یا بیشتر، پود گذاشته می‌شود که به این عمل چندچین یک پود می‌گویند. فرشی که پس از هر رج بافت آن، پود زیر و پود روی آن کشیده شده باشد فرش مرغوب و سالم است.

بهترین نمایندگی بوتان شیراز 【لیست 10 تایی】 فروش✔️ تعمیرکار

رفوگری فرش یک مهارت کاملاً تخصصی و پیچیده است که باید فقط به دست افراد آموزش دیده و حرفه‌ای انجام شود. در قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران کلیه مراحل رفوگری به وسیله افرادی که آشنایی کامل به بازسازی فرش دارند، انجام می‌شود. قالیشویی نوین برای رنگ برداری فرش از هیدروسولفیت رقیق شده استفاده می‌کند.

  • پس از تشخیص نوع لکه ها، نوع و قدمت فرش‌ها از حلال مناسب برای زدودن لکه‌ها استفاده می‌شود.
  • شما با انجام مشاوره قالی شویی خیال خود را از هر نظر راحت خواهید کرد، پیش آمده که تصمیم مشتری با اخذ مشاوره کاملا تغییر نموده و بهترین انتخاب را برگزیده.
  • فرش‌های ماشینی و دستبافت به مرور زمان کهنه و فرسوده خواهند شد.
  • در این روش متخصصینبا استفاده از تجهیزات اتوماتیک پروسه شستشوی و آبگیری را انجام می دهند و هنوزمقدار زیادی از مسئولیت برعهده پرسنل است.

کارخانه قالیشویی کهمجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشه تعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کم بودن قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی مکانیزه نیز به همین علت است. این قالیشویی در طول این مدت سابقه درخشان به خدمات رسانی در سراسر تهران، کرج، لواسانات … به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است. شما به راحتی می توانید درخواست قالیشویی تهران خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما که قسمتی مخصوص اپلیکیشن قالیشویی است. با توجه به توضیحاتی که در هنگام ثبت سفارش قالیشویی ارائه داده اید سرویسکاران ما بر اساس نرخ اتحادیه برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند.

فرش به عنوان یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز خانه ایرانیان، در طرح‌ها و انواع گوناگونی بافته می‌شود. قالیشویی بانو دارای شعب متعدد در کلیه مناطق شمال، مرکز، جنوب، غرب و شرق تهران است. این کار فرآیندی تخصصی است و نیازمند صرف وقت و دقت فراوان است. مثلا نوع فرش یا موکت، شیوه شستشو، اعلاشویی، نیاز به تعمیرات، مسیر حمل و نقل و غیره می ‌توانند در میزان هزینه شستشو اثرگذار باشند.

شعبه مرکز تهران جهت قالیشویی اداره جات ۸۸۸۶۵۰۵۹

نمایید. پاکمهر با آبکشی صحیح فرش ،تمیز ترین شستشو را انجام میدهد و پاکیزگی را از نظر اسلامی را برای شما

نحوه شستشوی این نوع فرش‌ها نیز جزء موارد حساسی است و دقت، مهارت و تجربه مرکز قالیشویی که شستشوی چنین فرش‌هایی را می‌پذیرد باید مورد ارزیابی قرار گیرد. برای شستن انواع فرش ابتدا گرد و خاک موجود بر روی آن تمیز شده. سپس فرش‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات شسته می‌شوند.

این مواد آسیب بسیار زیادی به الیاف فرش وارد می‌کند و به مرور زمان شاهد آن خواهید بود که فرش ماشینی شما مانند یک موکت نازک شده و ضخامت و لطافت آن به طرز چشمگیری کاهش یافته است. با توجه به سیر صعودی قیمت فرش، منطقی‌ترین راهکار این است که با روش نگهداری و شستشوی صحیح از کهنه شدن و از بین رفتن فرش پیشگیری نماییم. بنابراین اعتماد به یک مرکز خدمات قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و موجب ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید فرش خود را به روش سنتی در خانه بشوئید، مقالات اختصاصی قالی شویی مجله آچاره در بخش مقالات نظافت و شستشو خانه را مطالعه کنید. قالیشویی ارزان شعار بسیاری از قالی شویی های سطحشهر است ولی آیا واقعا به این شعار پایبندند؟ این شعار قیمت قالیشویی مناسب زمانیمحقق می شود که در کنار آن کیفیت خوبی نیز ارائه شود و تنها به شستشو باآب بسنده نکنند. استفادهاز مواد شوینده مرغوب، کادر حرفه ای و تجهیزات مدرن با قیمت قالیشویی ارزانامکان پذیر نیست.

متخصصین رنگبرداری در کارخانه قالیشویی نوین با دقت و توجه ویژه ای کلیه بخش های آسیب دیده فرش را ترمیم می کنند. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی نوین زیر نظر متخصصین و با استفاده از برس ‌های مخصوص به صورت دورانی انجام می‌شود تا کلیه آلودگی‌ها بدون هیچ آسیبی از سطح فرش پاک شوند. جهت حفظ کیفیت اولیه فرش‌های دستبافت نیاز به رعایت قواعد و اصول خاصی در شستشوی آنها است و عمل قالیشویی باید به نحوی انجام شود که خصوصیت ساختمانی و ظاهری فرش حفظ شود.

معرفی خدمات قالیشویی و مبلشویی آویسا در تهران

شما مشتری گرامی از طریق سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت میکنید و با هماهنگی های اپراتور شرکت تاریخی برای جمع آوری فرش ها با شما انتخاب می شود. از طرفی، ارائه دهندگان خدمات شستن فرش و موکت که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند هم به دنبال جذب مشتری هستند. این شرکت های قاليشويي می دانند که باید کیفیت و وقت شناسی را رعایت کنند و حتی ممکن است هزینه کمتری دریافت کنند. شرکت مادر در سال 1370 با ثبت رسمی در اتحادیه شروع به فعالیت نمود. این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه های آماده خدمت رسانی به سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد. شرکت  مادر در سال 1370 با ثبت رسمی در اتحادیه شروع به فعالیت نمود.

حالا در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌توانید خدمت مورد نظر خود را ثبت کنید و تخفیف هم بگیرید. شرکت مادر با مدرن ترین دستگاه شستشوی فرش توانسته  بزرگترین مجموعه شستشوی فرش درایران با  سریع ترین و با کیفیت ترین شستشو باشد. به طوری که تمامی سفارشات به دقت شستشو می شود ، دیگر نیازی به aminoghly قالیشوئی کنترل ندارد، چه بسا واحد کنترل کیفیتی نیز نمی خواهد. این دفاتر وظیفه‌ی ثبت سفارش و حمل و نقل و انتقال فرش به کارخانه را دارند و نمی‌توانند در روند شستشو دخالت کنند. کارکنان قالیشویی باید بدانند که چطور فرشرا تحویل بگیرند و آن را به قالیشویی منتقل کنند در حالی که به فرش آسیبی وارد نشود.

همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک قالیشویی از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستن فرش در قالیشویی، فرش شما آسیب نبیند. قالیشویی ادیب از جمله مراکز معتبر و مجهز به تجهیزات تمام اتوماتیک برای ارائه خدمات قالیشویی با ارائه کاملترین سرویس های شستشو است. شستشوی فرش و هر نوع ترمیم و سرویسی که برای فرش و اقلام سبک تر لازم باشد، در این مجموعه صورت می پذیرد.

قالیشویی معتبر بانو با پوشش‌دهی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، توانسته محدودیت‌های مکانی و زمانی را پشت سر گذاشته و نیاز مشتریان را به بهترین شکل برطرف کند. تنها با ورود به وبسایت قالیشویی نوین، درخواست خودتان را ثبت می‌کنید و باقی کار را به ما می‌سپارید.کلیه پیگیری‌ها توسط خود پرسنل قالیشویی نوین انجام شده و هماهنگی‌های لازم با شما صورت خواهد گرفت. معمولا بعد از سفارش شما، بلافاصله همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. قالیشویی نوین خدمات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز ارائه می‌دهد.

قالیشویی سفارش آنلاین قالیشویی سنجاق

اما آیا قالیشویی نیز باید نکاتی را در مورد شتسشوی فرد رعایت کند؟ البته که قالیشویی‌ها نیز باید به مواردی در این باره توجه کنند. در این مقاله قصد داریم بپردازیم و درباره آن‌ها بیشتر بدانیم پس با ما همراه باشید. با توجه به این موضوع که امروزه بسیاری از ما در آپارتمان زندگی می کنیم و فضای کافی برای شستن فرش در منزل خود نداریم و از طرفی به علت میزان مصرف بالای آب برای شستن فرش ها، بهتر است که این کار را به قالیشویی بسپاریم. از آنجایی که در قالیشویی از دستگاه های مختلف برای شستشوی فرش استفاده می شود، قالی و فرش شما با دقت بالاتری و در مدت زمان کوتاه تری شسته خواهد شد.

به عنوان مثال در روش نانوشویی از مواد شوینده بر پایه نانو و در روش اعلاشویی از مواد شوینده مایع مطابق با جنس فرش بهره گرفته می شود. این فیبر از پیله کرم ابریشم تهیه می‌شود که به نام ابریشم خام نیز شناخته شده است. با توجه به ظرافت و زیبایی فرش‌های نفیس ابریشم، برای شستشوی آن باید نهایت دقت را داشت تا جایی که نمی‌توان شستشوی فرش ابریشم را به هر مرکز قالیشویی سپرد.

  • قیمت قالیشویی در اسلامشهر طبق تعرفه اتحادیه وبصورت شفاف در جدول بالا آمده است وهیچگونه هزینه اضافی دیگری به هیچ عنوان دریافت نخواهد شد.
  • همچنین می توانید علاوه بر لیست قالیشویی های شیراز ، جدیدترین و بروزترین اطلاعات از بهترین کسب و کار های شیراز و شهرستانهای استان فارس را درسامانه راهنمای مشاغل فارسمشاهده کنید.
  • در سراسر مشهد.
  • نم خفیفی روی مبل باقی می‌ماند که ظرف چند ساعت با توجه به دمای اتاق خشک خواهد شد.
  • سبد خدمات ما انتخاب کنید.

پس از انتقال قالیهابه کارخانه قالیشویی باید هر گونه گرد و غبار و آلودگی از روی فرش برداشته شود. درواقع قالیشویی باید فرش شما را بیمه کند و در زمان خسارت بیمه آن را قبول کرده و پرداخت کند. چون ممکن است قالیشویی معتبر aminoghly.com رفوگری نبوده و شاید دزدی یا کلاهبرداری اتفاق افتد. رسید و فاکتور قالیشویی حکم سند را برای شما دارد پس تا تحویل فرش آن را نزد خود نگه دارید. شستشوی اسلامی به ویژه آبکشی باید رعایت شود و فرش حتما باید با آب کر شسته شود.

منزل استفاده می کنند که نیازی به کندن موکت های چسبیده به زمین نباشد. در کارخانه قالیشویی شربت اوغلی شستشوی فرش های ماشینی و موکت به صورت تخصصی انجام می شود. کلیه هزینه‌ها و نرخ‌هایی که توسط قالیشویی‌های معتبر از جمله قالیشویی نوین ارائه می‌شود، هر ساله توسط صنف قالیشویان تعیین می‌گردد. اتحادیه قالیشویی تهران در ابتدای هر سال نرخ کلیه خدمات قالیشویی را تعیین می‌کند و همه قالیشویی های معتبر ملزم به پیروی از آن هستند. هر قالیشویی که از این قیمت‌گذاری مشخص شده پیروی نکند، مرتکب عملی غیر قانونی شده و توسط اصناف تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

قیمت ها با توجه به نوع فرش متفاوت است نرخ خدمات و قیمت ها به صورت کامل در سایت درج شده است که میتوانید مشاهده کنید. فرش می‌تواند به خانه‌ای برای انواع آلرژن‌ها، ذرات گردوغبار و باکتری‌ها تبدیل شود. اگر در خانه شما کسی مشکلات تنفسی دارد و یا اینکه حساسیت او عود می‌کند، ذرات موجود در هوا می‌تواند از فرش آمده باشد، حتی دیده شده که بیماری‌هایی مانند آسم و آلرژی‌های شدید هم ممکن است از فرش به وجود آید. شست‌وشو توسط کارکنان حرفه ای باعث میشود آسیبی به بافت فرش وارد نشود زیرا آن ها میدانند هر نوع فرش با هر جنسی را چگونه بشویند.

عضویت در خــبرنـامه آچاره

کارگاه رفوگری تهرانپارس شرق نیز با وام گرفتن از تجربیات استادان چیره دست و کاردان، توانسته است موجبات جلب رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. قالیشویی نوین شعبات مختلفی در شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، کرج و البرز دارد. انتقال فرش و قالی از یک سمت تهران به سمت دیگر می‌تواند زمان و هزینه زیادی را صرف کند. بنابراین انتخاب نزدیک ترین شعبه قالیشویی نوین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات جابجایی و انتقال فرش و قالی به قالیشویی تهران را انجام دهید. شما می توانید برای شستشوی فرش، قالی، پرده و مبلمان خود از شعب مختلف قالیشویی نوین کمک بگیرید. نوین به عنوان باتجربه‌ترین و بهترین قالیشویی تهران از سال 1378 کار خود را در زمینه شستن فرش و قالی آغاز نموده.

در خدمات فرشقالیشویی به ارائــه خـدمات لکه‌بـرداری، رفـوکاری، قلـم‌زنی، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه دوزی، چرم‌دوزی و… می‌پردازیم. برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش به دلیل آلودگی یا شستشوی غیر استاندارد، باید آن را به یک شرکت مورد اعتماد و باتجربه سپرد. معمولا افراد با اولین قالیشویی که شماره آن را در تبلیغات ببینند تماس می‌گیرند؛ لذا افراد زیادی مجبور به شستشوی مجدد فرش‌هایشان می‌شوند. اما چطور می‌شود از بین این همه شرکت در سطح شهر، بهترین را انتخاب کرد؟! قالیشویی آچاره با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌گیری از تیم مجرب شستشوی قالی، خدمات شستشو، خشکشویی و رفوگری انواع فرش ماشینی و دستبافت را به شما ارائه می‌دهد. کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟ همه چیز بستگی به فرش شما دارد.

هم اکنون با تماس با یکی از شعبات قالیشویی قدس و خدمات خود را سفارش دهید تا سرویس کاران ما برای ارائه خدمات شستشوی فرش، خشکشویی مبلمان و موکت در محل شما حاضر شوند. استفاده از دستگاه‌های مکانیکی مخصوص فرش شویی، استفاده از مواد شوینده و شامپوهای خارجی و بهره بردن از بهترین روش‌های شستشوی فرش و خشک کردن، همه آن چیزی است که باعث می‌شود تا کیفیت در شست‌وشو بالا برود. در این لحظه است که مهمترین نگرانی ما پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی معتبر و مجهزی است که قدر قالی‌ها ما که حکم گنجینه‌های زیبایی خانه ما را دارند بداند. بسیاری از مشکلات که موجب کاهش عمر فرش می‌شود؛ هنگام شستشوی فرش در خانه رخ می‌دهد.

خدماتی همچون انواع ترمیم، شیرازه دوزی، ریشه بافی، لکه برداری و رنگ برداری به صورت تمام و کمال در قالیشویی نوین انجام می‌شود. قالیشویی نوین برای ترمیم و رفوگری فرش از تجهیزات مناسب و کارشناسان ماهر کمک می‌گیرد. نوع آسیب فرش، جنس و بافت فرش و همچنین درجه آسیب می‌تواند بر نحوه رفوگری و تجهیزات مورد نیاز آن تأثیر بگذارد. قالیشویی نوین با وجود

قاليشويي بلورین مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه است و خدمات شستشو با دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه‌های مکانیزه و مدرن باعث افزایش سرعت و بهره‌وری شستشوی فرش و قالی شما می شود. ترمیم حرفه‌ای فرش‌های دستباف بسیاری از مشتریان ما به دنبال ترمـیم فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف خود هستند.

خدمات قالیشویی خاتون

این موضوع بسیار مهم است که مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش شما استفاده می‌شود برای سلامتی کودکان، حیوانات خانگی و دیگر اعضای خانواده شما مضر نباشد. به همین دلیل قبل از سپردن فرش‌هایتان به قالیشویی از نوع مواد شوینده و داشتن تجهیزات لازم برای از بین بردن میکروب‌های فرش اطمینان حاصل کنید. قالیشویی بانو به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ ترین قالیشویی تهران در تلاش است تا ضمن استفاده از بروزترین متدهای دنیا، دانش افراد متخصص در این زمینه و ابزارهای کارآمد و پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

  • بنابراین اعتماد به یک مرکز خدمات قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و موجب ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود.
  • سرویس های قالیشویی و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز فعال می باشند.
  • اپراتورهای ما دستگاه های موکت شویی را به منزل شما آورده و کار شستشو را در
  • استفادهاز مواد شوینده مرغوب، کادر حرفه ای و تجهیزات مدرن با قیمت قالیشویی ارزانامکان پذیر نیست.
  • قالیشویی بانو به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ ترین قالیشویی تهران در تلاش است تا ضمن استفاده از بروزترین متدهای دنیا، دانش افراد متخصص در این زمینه و ابزارهای کارآمد و پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

به این ترتیب سفارش‌دهندگان محترم در خصوص این موارد مهم هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت و می‌توانند بهترین خدمات قالیشویی منتخب را از این مراکز دریافت نمایند. جدول قیمت خدمات قالیشویی در ابتدای این صفحه به شما کمک می‌کند برآوردی از هزینه دریافت خدمات داشته باشید. چنانچه خدمات مورد نظر شما در جدول مذکور پیش بینی نشده باشد می‌توانید با ثبت سفارش رایگان از قیمت دقیق اطلاع پیدا کنید. مراحل ثبت سفارش سریع و آسان است و بلافاصله پس از تکمیل، قالیشویی‌های معتبر آچاره برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند و شما می‌توانید با آنها مذاکره کنید. لازم به ذکر است ثبت سفارش تعهدی برای شما ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید سفارشتان را قبل از اعزام نیرو لغو کنید. همچنین می‌توانید از طریق شماره 1471 اطلاعات لازم در خصوص هزینه قالیشویی را کسب نمایید.

خدمات تکمیلی شستشوی فرش

برای حل این مشکل، ما با راه‌اندازی شعب بانو در قسمت‌های مختلف شهر، تلاش کرده‌ایم تا بهترین خدمات قالیشویی در محل را به شما ارائه دهیم. قالیشویی نوین به عنوان شناخته شده ترین قالیشویی در تهران خدمات متنوع و باکیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهد. این قالیشویی شعبه‌های مختلفی در مناطق متفاوت تهران دارد و از همین رو می‌تواند به همه مشتریان در سراسر نقاط تهران خدمات‌رسانی کند. قالیشویی نوین، فرش و قالی‌های شما را با بهترین کیفیت به شما تحویل می‌دهد. بسیاری از مشتریان ما به دنبال ترمـیم فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف خود هستند.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما