دولت رئیس جمهور مردم را وارد روز جدیدی کرد

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت ابراهیم رئیسی در این 2 سال و چند ماهی که بر سر کار است آنقدر ناکارآمد بوده و جامعه آنقدر بحران های ریز و درشت را تجربه کرده که می توان گفت دولت رئیسی همه چیز را رها کرد و مردم را به جوش آورد.

این بدان معناست که دولت ها به خواسته های مردم اهمیت نمی دهند و نمی خواهند شرایط مردم را درک کنند. در واقع از آنجایی که دولت کاری به این مشکل ندارد، مردم باید شرایط خود را بهتر یا بدتر کنند.

اشرف بروجردی در گفت وگو با خبرگزاری 24 افزود: در دیداری که پیش از این با آقای رئیسی و برخی سیاسیون داشتیم، گفتم که مردم نگویند 100 تشکر از دولت روحانی. “مردم چه حرفی بزنند اسم روحانی را نمی گویند” اما این روزها مردم در کوچه و خیابان می گویند صد رحمت بر دولت روحانی!

ما با دولتی روبرو هستیم که به آینده این سرزمین اهمیتی نمی دهد

وی یادآور شد: در تمام دنیا رایج است که مردم بتوانند مطالبات خود را به گوش دولت ها برسانند. اما ایرانیان با حکومتی روبرو هستند که به آینده این سرزمین و روزهای آینده اهمیتی نمی دهد. دغدغه اصلی اقتصاد است و به همین دلیل از دولت انتظار می رود تمام اهتمام و توجه خود را به اقتصاد معطوف کند.

مدیران شهرداری به جای حل مشکلات تهران

به قطب شمال رفتند!

به گفته بروجردی، افتادن به دست تندروها باعث شده تا سازمان های مردم نهاد رفتار عجیبی داشته باشند. در شرایطی که مردم تهران هزار و یک مشکل دارند، مسئولان شهرداری کاری به مشکلات شهر و مشکلات مردم ندارند و به قطب شمال رفتند تا بدانند در شهر چه خبر است. قطب شمال! آیا این رفتار یکی از مشکلات مردم را حل می کند؟ البته که نه! واقعاً با رفتن به قطب شمال چه مشکلات و چالش هایی حل می شود؟ هیچکس نمی گوید به جای این سفرهای بیهوده و کارهای تبلیغاتی بیهوده، شهر تهران را پیدا کنید تا پایتخت کشور برای یک زندگی ساده چندان سخت نباشد. وی ادامه داد: وضعیت چندان امیدوارکننده نیست. هر چند به ما توصیه شده است که انسان بذر ناامیدی را نکارد. ما ناامیدی را تشویق نمی کنیم و برای ایجاد امید تلاش می کنیم، اما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که مشکلات کنونی امید را از مردم گرفته است. برای امید آفرینی لازم نیست صحبت کرد، بلکه باید سعی کرد مشکلات را حل کرد و از این طریق در بین مردم امید ایجاد کرد. خوب، متأسفانه دولتی که باید تلاش کند، تلاش نمی کند. اما امیدواریم این دولت اهمیت جایگاه خود را درک کند.

دولت کاری به مشکلات و توقعات جامعه ندارد

بروجردی گفت: دولت باید موانع را بردارد و به مردم آرامش بدهد اما واقعیت این است که تفکر آنها اشتباه است. یعنی دولت به جای اینکه وضعیت موجود را اصلاح کند بارها می گوید ما چنین کردیم و موفق شدیم. در دیداری که پیش از این با آقای رئیسی و برخی از سیاسیون داشتم، گفتم که «مردم نگویند صد ممنون از دولت روحانی» و ایشان پاسخ دادند که «مردم هر چه بگویند می گویند. اسم روحانی را نگویید اما مردم این روزها در خیابان می گویند صد رحمت بر دولت روحانی! به گفته وی، دولت چشم و گوش خود را می بندد و تنها حرف خود را می زند و به مشکلات جامعه و انتظارات مردم اهمیت نمی دهد. دولت سیزدهم فقط می گوید فلان کار کردیم و… خیلی خوب سلمانا! اما آیا آثار بالقوه شما پاسخگوی نیازهای روزانه مردم است؟ آیا مسئول زیرساخت های این کشور است؟

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما