تعیین تکلیف یکسان سازی حقوق بازنشستگان در روز جدید

در جلسه علنی صبح امروز شورای اسلامی و در پی بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره جزئیات برنامه هفتم توسعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در سخنانی شفاهی خطاب به محمد بکیر کلیبوف رئیس مجلس گفت: در این روزهای پایانی بررسی برنامه هفتم توسعه، یکسان سازی حقوق لشکری، ملی و اجتماعی است. امنیت، فرهنگیان و تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، نیروهایی که می خواهند امنیت کار را تضمین کنند باید حل شود. این نیروها همه خانواده و زندگی دارند تا به شورای اسلامی ظلم نکنند.

وی با اشاره به توجه ویژه به شهدا، توضیح داد: شهدایی که در روزهای سخت هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را از دست دادند، خانواده هایی هستند که در برنامه هفتم توسعه از وضعیت آنها غفلت شده است. این نیروها از ما التماس می کنند که تحقیق کنیم.

محمدباقری قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: همکاران توجه کنند، من بارها از این میکروفن توضیح داده ام که موضوع مربوط به صندوق بازنشستگی و موضوع ایثارگران قطعا از اولویت های مجلس و دولت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفتگوی لازم داشتم. دیروز عصر از آنجایی که نتوانستم در جلسه شرکت کنم، تا پایان روز به بحث درباره صندوق بازنشستگی ادامه دادم.

رئیس شورای اسلامی تاکید کرد: این بحث قطعا امروز یا فردا در جلسه علنی مجلس در کمیسیون اتحادیه مطرح خواهد شد. من از ابتدا توضیح دادم چون این بحث نیاز به تخصص و هماهنگی دولت و مجلس دارد و اراده مجلس و دولت بر این اساس است که مشکل این دو نقطه عزیز کشور را هم حل کنیم. . به عنوان موضوع کارگران

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما