خرید بک لینک ️ ساخت بک لینک حرفه ای

خرید بک لینک یکی از متداول ترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است. اما گوگل رسماً اعلام کرده که خرید بک لینک برای دستکاری کردن پیج رنک (PageRank Manipulation) بر خلاف دستورالعمل های گوگل (Google’s Webmaster Guidelines) است و باعث جریمه سایت خواهد شد. حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید.

ابزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانیم اطلاعات زیادی درباره بک لینک های هر سایت جمع آوری کنیم. ابزارهای رایگان، معمولاً محدودیت های خیلی زیادی دارند و اطلاعات اندکی در اختیار ما قرار می دهند. اما ابزارهای غیر رایگان، گزارش های بسیار ارزشمندی ارائه می دهند که برنامه ریزی برای لینک سازی سایت ما را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهد. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید. لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید.

بااین‌وجود اگر استانداردهای لینک‌سازی خارجی را شناخته و به‌درستی رعایت کنید، آن را می‌توان در دسته کلاه خاکستری قرار داد. در این مقاله به بررسی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن اشاره کنیم. اگر در بحث سئوی سایت با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالا لینک‌سازی شرایط سئوی سایتتان را بهبود بخشد. در چنین مواقعی استفاده از خدمات مشاوره سئو قطعا برایتان مفید خواهد بود. اگر نمی‌خواهید با عواقب خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن مواجه شوید، نباید به سراغ سایت‌های فروشنده بک‌لینک بروید. برای این کار حتما سایت‌هایی را انتخاب کنید که به‌طورتخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند.

به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. خرید بک لینک دائمی و قوی می تواند در بهبود سایت شما در نتایج گوگل بسیار موثر عمل نماید. اگر این بک لینک ها مطابق الگوریتم های گوگل هم باشد تاثیر بسیار بیشتری خواهند گذاشت.

منحصر به فرد – اگر سایت به شما مراجعه کند اما به رقبای شما مراجعه نکند ، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

مانیتورینگ بک لینکها

از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). امروزه بسیاری از سایت ها خرید و فروش بک لینک با کیفیت ارائه میدهند.

چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه سفید عمل نمایند. هنگامی که شما از یک سایت با پیج رنک بالا بک لینک دارید مسلما تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد. همین امر باعث شده تا افراد به خریدن بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. براساس تکنیک های سئو، بک لینک ها واحد محبوبیت سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد. گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند.

پس از شروع لینک سازی، دسترسی به فایل اکسل پروژه، تحت سرویس گوگل شیت به شما داده می‌شه تا به صورت لحظه‌ای شاهد پیشرفت مراحل لینکسازی باشید. تفاوت این سرویس ها تنها در تعداد لینک های ایجاد شده و نوع رپورتاژهای ثبت شده می باشد و از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. در ادامه این مطلب ابزارهایی را برای بررسی بک لینک های سایت رقیبان را به شما معرفی می کنیم… لینک های داخلی همان لینک هایی هستند که از سایت خودتان به صفحات دیگر سایتتان می دهید. RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.

رپورتاژ یا Directory Submission یک روش دیگر برای بهبود سئو وبسایت است. در رپورتاژ، محتوای مورد نظر شما در سایت های پربازدید، دایرکتوری‌ها و فهرست‌های وب ثبت می‌شود. این فهرست‌ها به عنوان صفحاتی معتبر در موتورهای جستجو شناخته می‌شوند و ارتباط بین وبسایت شما و موتورهای جستجو را تسهیل می‌کنند. در صورتی که وبسایت شما در فهرست‌ها و دایرکتوری‌های معتبر و مرتبط با حوزه شما قرار بگیرد، اعتبار و قدرت سئوی آن افزایش خواهد یافت. در این روش محتوای آماده شده شما با چندین کلمه کلیدی مختلف در سایت های مختلف قرار داده شده و لینک های ساخته شده به صفحات مورد نظر شما پیوند داده می شود. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید.

اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. رایا مارکتینگ یک مجموعه بسیار حرفه‌ ای و معتبر در این زمینه می‌ باشد که می‌ تواند افراد زیادی را یاری کند. اگر شما نیز به دنبال توسعه فروش اینترنتی خود هستید می‌ توانید از استراتژی‌ های بک لینک این مجموعه کمک گرفته و سایت خود را به مرور زمان معتبر کنید. به این صورت می‌ توانید بازار هدف را شناسایی کرده و کالا و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید. قبل از هر اقدامی بهتر است مشاوره تلفنی و یا آنلاین با مجموعه رایا مارکتینگ داشته باشید و سپس بعد از به دست آوردن اطلاعات مناسب به ثبت سفارش بک لینک در این مجموعه بپردازید.

این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است. از زمان راه اندازی آن ، با داشتن بیش از 5،520 لینک برگشت از 1،168 دامنه مراجعه کننده ، بسیار مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است. به عنوان مثال ، HubSpot’s Email Signature Generator را در نظر بگیرید. بیش از جستجو برای “تولیدکننده امضا” در هر ماه در Google انجام شده است ، و ابزار ما یک راه حل بسیار ساده و زیبا از نظر زیبایی ارائه می دهد. در نهایت ، هنگام ساختن لیست ارتباط با ایمیل خود ، یک مزیت طولانی مدت در ذهن داشته باشید و سعی کنید یک رابطه ایجاد کنید – به جای اینکه فقط بر روی لینک پشتیبان تمرکز کنید.

به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. لینک بیلدینگ یا لینک سازی (Link Building) یکی از مهمترین فعالیت های سئو است که نباید بدون برنامه و دانش تخصصی انجام شود. چون همانقدر که می تواند اثر مثبت داشته باشد، ممکن است خطرناک باشد و باعث جریمه سایت شما شود. پیش از هر اقدامی در راستای لینک سازی، باید لینک پروفایل (Link Profile) سایت خود و سایت های رقبا را آنالیز کنید.

مشاوره سئو

این فاکتور با توجه به عمر دامنه، نوع آن، تعداد بک لینک های دریافتی، میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعداد لینک های خروجی و … تعیین می شود. اعتبار دامنه تاثیر زیادی بر ارزش بک لینک و نقش آن بر جایگاه شما دارد. اعتبار دامنه یک شاخصی است که به وسیله وب سایت مطرح Moz ابداع شده است. این وب سایت، با توجه به تعداد و کیفیت لینک های هر وب سایت برای آن امتیازی در نظر می گیرد.

با توجه به تعداد عظیم سوالات درباره حذف شدن یک نتیجه از صفحه گوگل بایستی بگوییم که اگر سایت شما از ایندکس خارج نشده باشد و در سرچ کنسول پیامی را مشاهده نمی کنید، بدانید که مشکل قطعا از بحث عدم اعتماد (Trust) گوگل به وب سایت شما است. با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. سلام دوست عزیر
بله اگه تعداد سفارش های شما بالاست میتونین برای دریافت کد تخفیف به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون کد تخفیف ارسال کنند. تو حوزه پزشکی برای پروژه های مختلفی بک لینک ثبت کردیم و شاهد نتیجه خوبی هم بودیم. یکی از سرویس هایی که به تازگی ارائه کردیم سرویس ایندکسر پریمیوم هست که این امکان رو فراهم میکنه بک لینک ها تو بازه زمانی کوتاه ایندکس بشن و تاثیرشون خیلی سریع دیده بشه.

به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند. به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در صورت نیافتن چنین سایت‌هایی سعی کنید، نمونه‌های انتخابی عمومی‌تر بوده و درعین‌حال از درجه کیفی خوبی نیز برخوردار باشند. در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند. در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود. ساخت بک لینک بدون رعایت این فاکتورها که در ادامه بدان‌ها می‌پردازیم، جزء هدر رفت زمان، هزینه و انرژی سود دیگری به دنبال نخواهد داشت.

اگر می خواهید روی کلمه ای با حجم جستجوی بسیار بالا کار کنید، می توانید پکیج کامل بک لینک ما را انتخاب کنید. این پروژه در میزان کلیک از ۲.۳۶K به ۲۴.۲K و در میزان ایمپرشن از ۲۲۳K به ۴۷۸K و در میزان CTR نیز بیش از ۲ درصد رشد داشته است. کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود.

چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. کمپانی محبوب moz در اینجا یک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید. Moz بر این باور است که اولین پله بعد از ده هفته یعنی 1ماه و نیم اتفاق خواهد افتاد. هرگز به لینک دهی در یک کلمه کلیدی، دسته‌بندی، مقاله یا صفحه سایت بسنده نکنید و یک بسته و پلن بک را برای کل سایت خود و تمامی قسمت های آن اجرا نمایید. شما می‌توانید از وبلاگ خود و دیگران و یا انجمن‌های گفتگو (فروم) برای لینک دهی به بک لینک و رپورتاژهای خود و افزایش اثرگذاری‌اش استفاده کنید.

مشاوره خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی به شما کمک می‌کند تا بهترین روش‌های بک لینک‌سازی و رپورتاژ را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این مشاوره، می‌توانید بهترین سایت‌ها و منابع برای ارجاع بک لینک و انتشار مطالب خود را شناسایی کنید. همچنین، این مشاوره می‌تواند به شما در انتخاب روش‌های مناسب و موثر برای بک لینک‌سازی و رپورتاژ کمک کند. بهترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن یک بک لینک خوب در شبکه جهانی وب، خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی است.

در هر حال، نزدیک به چند هزار وب سایت و وبلاگ در بکوریتی اقدام به فروش بک لینک کرده اند که شما هم میتوانید به سراغ آنها رفته و به تعداد دلخواه لینک بخرید. قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند.

مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات بک لینک و رپورتاژ از مجموعه آژانس فرین کمک بگیرید. فرم رو به رو پر کنید تا تیم فروش کمتر از 24 ساعت با شما در ارتباط باشد. خرید بک لینک برای افرادی که قصد دارند فروش اینترنتی خود را گسترش دهند یک روش بسیار عالی می‌ باشد. افراد می‌ توانند از بک لینک استفاده کرده و با روش گرفتن بک لینک آشنایی پیدا کنند.

بهترین راهکار برای افزایش بازدیدکنندگان این است که بهترین رتبه های گوگل را از آن خود کنید. هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود. به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود.

سرویس های بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در ابتدای این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. شما در سایت صفحات مختلفی دارید که تمایلتان این است که کاربران به‌تمامی آن‌ها رجوع کرده و از محتواهای موجود بهره‌مند شوند.

با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. همان گونه که از قدیم نیز همیشه ذکر می شد، معیار اساسی مهم در بحث خريد بك لينك معیار پیج رنک (PageRank) است. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود.

پس در تقابل بک لینک با محتوای با کیفیت ارجحیت با محتوای ارزشمند است و بک لینک در رتبه دوم قرار دارد. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه ارزان و بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. این پلن ها در 2 لایه ترکیبی اجرا خواهند شد که قدرت لایه دو به لایه یک و در نهایت به صفحه سایت شما منتقل خواهد شد. همچنین از رپورتاژها و بک لینک های قدیمی شما نیز استفاده می کنیم و به آنها جان دوباره می بخشیم و باعث قدرت گیری مجدد آنها می شویم. با توجه به تجربه سئوکاران و تست های ما این روش یکی از موثرترین روش ها در بالابردن کلمات کلیدی می باشد. من از یک سایتی بک لینک خرید به تعداد زیاد اما الان سایتم از نتایج گوگل پاک شده یکی از دوستان میگفت چون برات بک لینک انبوه با ربات زدن به همین دلیل پنالتی شدی.

مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است. معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند. اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند.

  • هر چقدر ترافیک وب سایت شما بیشتر شود یعنی مشتریان بیشتری جذب سایت شما می شوند.
  • در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است.
  • تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد.
  • بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد.
  • آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود.

مفتخریم اعلام داریم که ما در تیم سون بک لینک تاکنون حتی گزارش یک مورد پنالتی را نداشته و در همین وب سایت برترین مطالب سئو را به صورت رایگان قرار داده ایم. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود.

مهم‌ترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک‌سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک با کیفیت به دست آوردید.

به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. قبل از آنکه پا را فراتر از سایت خود گذاشته و به افزایش بک لینک ها فکر کنید، بهتر است از داخل، وب‌سایت خود را درست کنید.

تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند. این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند. حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است. سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛ اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است. بک لینک دائمی بک لینکی است که به صورت موقت و چند ماهه در سایت قرار نمی گیرد.

در نظر داشته باشید که بک لینک ها شامل بک لینک وب سایت‌ های خبری، بک لینک در فروم، بک لینک‌ های محتوایی، بک لینک‌ های داخلی و بک لینک‌ های دائمی هستند. شما در صورت آشنایی با انواع بک لینک ها می‌ توانید نسبت به سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. بعد از ساخت یک بک لینک با کیفیت، باید بدانید که آن را در کدام قسمت محتوا به کار ببرید. معمولا لینک ها را در قسمت های سایدبار، فوتر یا محتوای مقاله قرار می دهند. چون خوانندگان می توانند با استفاده از این لینک، اطلاعات بیشتری در مورد موضوع مورد علاقه خود به دست آورند.

توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. این پکیج برای افزایش سرعت ایندکس بک لینک ها هم مناسب و کمک کننده هست. اگه قصد دارید در مورد این سبک از لینک سازی بیشتر بدونید، پیشنهاد می کنیم صفحه بک لینک کامنتی رو ملاحظه کنید. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع ندارید، می تونید به طور جداگانه اقدام به سفارش خدمات بک لینک رپورتاژی کنید. بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت از سری منابع اختصاصی نشونت هستند که می تونید از این منابع بک لینک های با کیفیت دریافت کنید. رپورتاژ آگهی بک لینک شما را تبدیل به لینک محتوایی و طبیعی و مرتبط می کند که در کنار هم قدرتمندترین لینک را برای شما ایجاد می کند و سئو خارجی سایت شما را به نحو چشمگیری بهبود می بخشد.

زمانی که یک وب سایت با اعتبار بیشتر نسبت به شما، به یکی از صفحات سایتتان لینکی می دهد، در واقع از شما تعریف کرده است. همین مسئله سبب می شود که گوگل ارزش و اعتبار خاصی را برای شما در نظر بگیرد. تاثیر بک لینک در سئو سایت، دقیقا مثل زمانی است که یک فرد معتبر از شما تعریف کند. با خرید بک لینک دائمی، اعتبار خود را نزد گوگل بالا می برید و رتبه سایت خود را بهبود می بخشید. بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند.

پس تک‌تک آن‌ها را به خاطر بسپارید تا بک لینک‌های شما حرفه‌ای و کاربردی باشند. من سئوکار هستم و دنبال اینم که یک تیم برای پروژه هایی که دارم بک لینک بزنه. خودم با انواع بک لینک و نحوه ساختشون آشنا هستم و میخوام که کار به صورت سفارش بک لینک اصولی و کاملا ایمن انجام بشه که مبادا پروژه ها با مشکل و خطر پنالتی شدن مواجه بشن. من سفارش خرید بک لینک رو ثبت میکنم و کاملا به عملکرد تیم شما مطمئنم چون آقای میدان تو تیم شما هستن و مطمئنم کارشون عتلی و باکیفبت هست.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما